Powerful Business Persuasion® este rezultatul a 15 ani de cercetare și practică în domeniul persuasiuni de business. Prin sistemul de învățare foarte bine pus la punct, vei învăța și integra cele 6 abilități folosite de cei mai convingători oameni din lume prin care să influențezi cu integritate angajați, furnizori și mai ales clienți.
Cele 6 abilități dezvoltate în training
- Claritatea – Stabilirea cu claritatea a obiectivelor de negociere
Este foarte importantă pentru pregătirea negocierilor importante. 2 minute petrecute înaintea unei întâlniri, răspunzînd la 6 întrebări se pot traduce în foarte mulți bani câștigați. - Atenția – Orientarea acuității în comunicare la detaliile care contează (verbale, nonverbale și paraverbale)
Esențială pentru a face diferența dintre comunicarea verbală și cea paraverbală, respectiv nonverbală, ceea ce duce la interpretarea corectă a semnalelor de cumpărare sau rezistență - Armonizarea – sincronizarea gândurilor și comportamentelor cu interlocutorul
Aceasta este cheia relaționării bune între oameni și baza persuasiunii. Odată stăpânită, o putem folosi pentru argumentare și prezentarea produselor sau ideilor. - Argumentarea – structurarea inteligentă și în secvență logică a argumentelor
Din cauza condiționărilor din școală, majoritatea oamenilor de afaceri argumentează slab sau fără efect. Secretul este schimbarea ordinii argumentelor. Această abilitate presupune monitorizarea progresului convingerii atât în timp real cât și după întâlnire, astfel încât la următoarea întâlnire să știi exact ce se poate obține și ce nu - Controlul – urmărirea procesului de persuasiune în evoluție prin evaluarea fiecarei intalniri importante cu ajutorul unui set de intrebari inteligente
- Sinergia – abilitatea de a combina inteligent cele 5 competente de mai sus in procesul persuasiv
Aceasă abilitate odată stăpânită este marca maestrului în persuasiune, pentru că el poate folosi cele 5 abilități dozat și elegant
Ce are unic Powerful Business Persuasion®?
În afară de premiera în România, PBP oferă 3 lucruri foarte concrete și originale:
1. Surprinderea celor două momente cheie în arta convingerii (prin Modelul integrativ de persuasiune): în timp real și pe termen lung, în același model integrat.
Odată dobândite cele 6 abilități, ele pot fi folosite atât în timp real cât și pe termen lung, pentru fructificarea relațiilor importante. În acest model persuasiunea e privită ca proces, nu ca eveniment – cu cele 3 momente cheie: Inainte, In timpul si După.
2. Originalitatea conceptelor
Acest program de training se bazează pe un set de concepte originale dezvoltate de autorul Andy Szekely:
- Strategia delta de persuasiune (singurele 3 abilități de care ai nevoie după ce interlocutorul se află în fața ta)
- Modelul jurnalistic de comunicare (ordinea corectă a argumentelor)
- Modelul CAP de evaluare a convingerii (propriul CRM pentru top 10 relații)
3. Sistemul de livrare cu follow-up, unic în România
Participanții vor beneficia de următoarele avantaje:
- Livrarea în timpul cursului a unei experiențe de învațare axată pe abilități pe care le pot transforma în obiceiuri
- Follow-up – constând în materiale de sudiu audio, video și text livrate pe suport fizic, cu o frecvență optimă pentru fixarea noțiunilor
- Acces nelimitat la platforma online de resurse și la grupul dedicat, unde pot adresa întrebări